Meny
Meny

Velkommen til en enkel Babycare-handel

Vi gjør vårt beste for at du skal få en god opplevelse når du handler hos Babycare. Det skal være enkelt, og varene skal leveres presist hjem til deg.

Vi tar service og sikkerhet på alvor

Betaling

Du kan betale med Visa eller Mastercard kredittkort i vår nettbutikk. Om du ønsker å utsette betalingen eller å betale med faktura kan du hos oss benytte Klarna konto eller Klarna-faktura.

Levering

Alle varer i nettbutikken vår skal være på lager til en hver tid. Bestillinger effektueres normalt i løpet av 1-3 virkedager, men vi tar forbehold om at vi kan være midlertidig utsolgt for noen varer. Varene blir levert med Bring til ditt nærmeste utleveringssted og vil normalt ikke ta mer enn 1-7 dager, avhengig av hvor man bor i landet.

Mindre forsendelser (0-36kg) sendes med Bring. Når varene sendes fra vårt lager vil man motta en sms/epost med sporingsnummer slik at man kan følge sin leveranse på Bring.no

Større forsendelser (36-99 kg) er for store til å levere ut i butikk. Når varene er kommet frem til utleveringssted vil Bring ta kontakt per telefon for å avtale hjemlevering til deg, hjemlevering skjer på dagtid mellom 08.00-16.00

I ferieperioder og helligdager må det beregnes noe lengre leveringstid enn normalt grunnet ferieavvikling hos oss og transportør.

Frakt

Vi bruker gir deg som kunde flere valgmuligheter for frakt når du kommer til kassen. Fri frakt ved ordre over 1000,- Fraktprisene oppdateres ut fra postnummer og valg av type frakt. Du kan blant annet velge mellom å få varen sendt hjem til deg eller velge et postkontor i ditt nærområde.

Omkostningene ved retur av uavhentede pakker faktureres kunden. NB! Vi sender dessverre ikke varer til Svalbard.

Hjemlevering

Hos Babycare kan du velge hjemlevering om du ønsker dette, da blir pakken levert direkte på hoved inngangsdør i 1. etg uavhangig av hvilke bolig typer du har. Fremfor på nærmeste utleveringssted.

Undersøkelse av produktene

Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler.

Feil eller manglende leveranser

Ved feil eller mangle på mottatt forsendelse ta kontakt med oss på kundeservice@babycare.no.

E-posten må inneholde ordrenummer og informasjon om hvilket varenummer som mangler eller er feillevert. Vi vil da undersøke saken og rette opp feilen uten ekstra kostnad for deg.

Det er ikke mulig å bytte eller reklamere på varer som er kjøpt i nettbutikken hos andre Babycare butikker. Dette fordi alle Babycarebutikker har ulikt sortiment. Vareutvalg, priser og kampanjer kan variere fra nettbutikken til butikkene.

Angrefrist

Vi forholder oss til kjøpsloven, som gir deg 14 dagers angrefrist fra dagen du mottar varen ved kjøp fra nettbutikk. Fra din side forplikter dette deg til å returnere varen i samme stand som du mottok den. Returkostnader dekkes av kjøper.

Fremgangsmåte ved angrerett

- Varen skal pakkes forsvarlig og vi oppfordrer til bruk av originalembalasje ved retur av varen
- Varen(e) må returners komplett.
- Du må selv dekke fraktkostnader tilbake til selger
- Vi oppfordrer til å benytte Posten Norgespakke el. Servicepakke. Da vil du få en kvittering med et sendingsnr, ta vare på denne. Som avsender er du/Bring erstaningsansvarlig for varer som skades eller forsvinner ved retur.
- Benytt ekstra emballasje utenpå originalemballasje for ikke å skade denne.

For informasjon om angrerettloven, kan du benytte denne linken til lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted.

Vi tar forbehold om trykkfeil.

Mine favoritter

Det finnes ingen produkter som svarer til valgene.